8.7.2013

גן חיות מעיסת נייר

לאחרונה תהיתי....מדוע רובנו  מעדיפים ליצור יותר חיות מאשר דברים אחרים? אני חושבת שרוב החיות שישנן כבר נוצרו.
ואם נלך לפי החיות הפופולאריות אז הן ללא ספק, הג'ירפות, לדעתי בכל אופן.  ואם אעיד על עצמי, אחת מן העבודות הראשונות שלי הייתה ג'ירפה, וליתר דיוק, רק אני עצמי עד עכשיו יצרתי לי גן חיות קטן...והנה הרשימה המלאה:
פיל, ג'ירפה, חסידה, כלב, ציפור, שור...ואני בטוחה שבעתיד יהיו עוד וגן החיות שלי ילך ויגדל...


כי אני לא יודעת למה, אבל, כנראה שיותר נוח ליצור חיות מעיסת נייר או שאנחנו, חלקנו לפחות, נמשך לעולם החיות, לגבי זה בטוח נכון, או שאנחנו מרגישים יותר ביטחון להתחיל עם חיות ומשם נרגיש יותר נכון להתקדם הלאה לפרויקטים יותר גדולים.

אני צריכה לברר את זה, באמת מעניין.

והנה לפניכם כמה יצירות של חיות מהסטודיו של ענת.






נו...??? מה אתם אומרים?? מלא צבע, חיוך, יופי והמון המון יצירתיות במגוון חיות הבית של הסטודיו.

                                      

                                               נראה לי שאפשר להשאיר קצת לפעם הבאה!!!                           

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה